TERMENI SI CONDITII

Acest site web (numit in continuare „SITE”) este administrat de S.C. Montclair International SRL (numita in continuare “SOCIETATEA”), cu sediul social in Loc. Poiana Campina Nr.826A, Jud. Prahova,Cod postal 107425, avand codul de inregistrare fiscala 29257488 , inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J29/1393/2015.

SOCIETATEA depune eforturi pentru mentinerea corectitudinii informatiilor expuse pe SITE. Cu toate acestea, avand in vedere posibile erori cu privire la aceste informatii, SOCIETATEA precizeaza ca imaginea produselor are caracter informative, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului, fara notificare prealabila de catre producatori. De asemenea, unele caracteristici sau pretul produselor prezentate pe SITE, pot fi modificate de catre SOCIETATE fara preaviz sau pot contine erori de operare.

De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, insa SOCIETATEA face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante.

Promotiile/ofertele prezente pe SITE sunt valabile in limita stocului disponibil.

SITE-ul poate contine si link-uri catre alte site-uri. SOCIETATEA nu este responsabila de politica de confidentialitate practicata de acestea precum si de orice alta informatie mentionata pe aceste site-uri.

In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni folositi cu majuscule vor avea, daca din context nu rezulta altfel, intelesurile specificate mai jos:

UTILIZATOR: reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat Conditiile de Utilizare ale prezentului SITE, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare.

CLIENT: reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat Conditiile de Utilizare ale prezentului SITE, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare, ce initiaza si finalizeaza o comanda.

UTILIZARE ABUZIVA: reprezinta utilizarea SITE-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii fimeri AG STAR SYSTEMS SRL.

COMANDA: reprezinta un document electronic, generat ca urmare a accesarii SITE-ULUI de catre un CLIENT, ce intervine ca forma de comunicare intre SOCIETATE si CLIENT.

CONTRACTreprezinta o COMANDA confirmata de catre SOCIETATE, prin care SOCIETATEA este de acord sa livreze CLIENTULUI produse si servicii, iar CLINETUL este de acord efectueze plata acestora.

UTILIZATORII/CLIENTII acestui SITE sunt rugati sa citeasca cu atentie termenii si conditiile de utilizare urmatoare.

Termenii si conditiile urmatoare sunt considerate a constitui prevederi minimale aplicabile, utilizarea SITE-ului supunindu-se de drept prevederilor generale ale legislatiei in vigoare.

Termenii si conditiile de utilizare pot fi modificate oricand prin actualizarea prezentului SITE, aceste modificari devenind obligatorii cu efect imediat pentru toti UTILIZATORII/CLIENTII.

Prin accesarea SITE-ului UTILIZATORII consimt sa respecte termenii si conditiile prezentate in continuare precum si legislatia aplicabila.


DERULAREA OPERATIUNILOR DE VANZARE PE SITE. CONTRACTUL

Prin lansarea unei COMENZI pe SITE, CLIENTUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care SOCIETATEA isi deruleaza operatiunile pe SITE.

Daca SOCIETATEA confirma executarea unei COMENZI, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor COMENZII. Acceptare comenzii de catre SOCIETATE se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (e-mail) sau telefonica din partea SOCIETATII catre CLIENT, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma.

SOCIETATEA nu considera in nici un moment o COMANDA neconfirmata ca avand valoarea unui CONTRACT.
Asadar, CONTRACTUL intra in vigoare la confirmarea COMENZII de catre SOCIETATE.

Prezentele termene si conditii generale de vanzare vor sta la baza CONTRACTULUI astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre SOCIETATE sau un furnizor al acestuia.


OBIECTUL CONTRACTULUI.

Obiectul CONTRACTULUI îl constituie produsul/produsele si serviciile cu privire la care CLIENTUL si-a exprimat optiunea de a le cumpara, prin generarea unei COMENZI pe SITE confirmata de catre SOCIETATE. Produsul/produsele are/au caracteristicile mentionate de catre SOCIETATE pe SITE.

PRETUL CONTRACTULUI.

Pretul produsului/produselor este acela mentionat pe SITE. Pretul poate fi modificat de catre SOCIETATE, in orice moment, fara preaviz.

Pentru a fi aplicabil pretul produsului trebuie sa fie sincer si serios. Astfel, SOCIETATEA atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau erori, pretul afisat pe SITE poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, SOCIETATEA va informa CLIENTUL asupra pretului corect.

Pretul include TVA.


MODALITATEA DE LIVRARE

Produsele comandate se livreaza conform modalitatii de livrare alesa de tine la inregistrarea comenzii.

Modalitatile de livrare oferite de noi sunt, ridicare din showroom sau prin curier rapid.

In cazul in care ai ales ridicarea de la showroom, daca produsul este pe stoc, il poti ridica oricand in timpul programului nostru de luni pana vineri intr 09-18.

Termenul de livrare prin curier rapid este de 24-48 de ore, in functie de localitatea de destinatie.
Costul de livrare este de 18 RON, indiferent de localitate (nu se percepe taxa pentru km suplimentari).
Comenzile ce depasesc 299 RON beneficiaza de livrare gratuita.


MODALITATEA DE PLATA

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in COMANDASOCIETATEA va emite catre CLIENT o factura/bon fiscal pentru produsele si serviciile ce urmeaza a fi livrate, obligatia CLIENTULUI fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

 

Tranzactiile se efectueaza in lei, la cursul de schimb al bancii emitente a cardului tau.

Plata prin Card: Cu aceasta modalitate de plata, trebuie sa indeplinesti o singura conditie, sa ai un card valabil, Master Card, Visa, Visa Electron sau Maestro. Alegi produsul dorit de pe site-ul nostru, il adaugi in cos, alegi metoda de plata si introduci detaliile cardului tau. Tranzactia este astfel securizata, iar datele tale personale ajung doar la banca, fara sa fie stocate altundeva. Dupa poti sa alegi modalitatea de transport si sa primesti produsele dorite.

Plata in numerar: Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare, direct catre firma de curierat pe baza de chitanta.

Ordin de plata: Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii pro forma emise de SOCIETATE, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari. Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii.

SOCIETATEA va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare la CLIENT.

SOCIETATEA va efectua livrarea produselor si serviciile doar pe teritoriul Romaniei.
Proprietatea asupra produselor si serviciilor va fi transferate CLIENTULUI la momentul efectuarii platii.


POLITICA DE RETURNARE

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de maxim 14 zile de la denuntarea contractului. Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, exclusiv costurile livrarii.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru contractele incheiate intre doua persoane juridice nu se aplica prevederile OUG 34/2014.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din utilizarea acestora si nu pentru ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte, in cazul nostru ar trebui sa probeze un produs nu sa il foloseasca.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.