Clientul se obliga sa notifice Click4shop intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la office@click4shop.ro sau prin telefon in termen de maxim de14  zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, Click4shop.ro poate refuza coletul.

Informatiile necesare care trebuie furnizate catre Click4shop.ro pentru trimiterea curierului sunt urmatoarele:

  • data expedierii coletului; numarul Comenzii;
  • suma de returnat;
  • adresa de unde curierul urmeaza sa preia coletul de retur;
  • modalitatea de plata dorita (datele contului bancar sau mandat postal).

La primirea informatiilor referitoare la intentia de retur a clientului,Click4shop.ro efectueaza o solicitare la curier si trimite curierul la adresa indicata in comunicarea clientului pentru a ridica coletul de returnat. Costurile de transport ale coletului/coletelor returnate intra in responsabilitatea clientului.

  1. Conditii de returnare a produselor

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie, etc.).

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu Click4shop.ro).

  1. Termene de returnare a banilor

Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate mai putin costul transportului achitat initial ,in interval de maxim 14 zile calendaristice de la data validarii returului de catre Click4shop.ro .

Pentru retururi partiale din comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate in interval de maxim 14 zile calendaristice de la data validarii returului de catre Click4shop.ro.

Dupa validarea returului, clientul poate opta alternativ, in locul banilor, pentru cumpararea altor produse Click4shop.ro in contravaloarea produselor returnate.